frukost fungerar bara inte.

varje morgon då jag vaknar är jag sugen på frukost osv. jamen typ som dom flesta andra människor. inte ba ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH GEMEEEEE FRUKOST!!!!!!! utan lite lugnt sådär typ lite frukost skulle vara gott. men iaf poängen nu, tar jag en tugga av en macka eller så känner jag bara wäää, det liksom sväller i munnen och usch nej. inte alls trevligt. men jag skulle verkligen vilja vara en frukostmänniska. göra iordning juice mackor typ flingor osv, men det går inte.
aja där var dagens ointressanta.
vid ett ska jag till caroline och få spana in hennes nya lägenhet! spännande! vi ska dricka te, (för övrigt vuxenpoäng) och prata en massa! MYS.
BTW. TOBIAS HAR NU BOKAT UPPKÖRNING OCH TEORIPROV. :):):):):):):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0