jag vrider på mina trasiga krukor

har en trasig kruka här brevid mig som har gått sönder helt och håller på ena sidan, men det syns ju inte eftersom jag är så fyndig. :)
nu ska jag ta en cigg och sen mysa ner mig i sängen och se nya jersey shore. dom har lurat mig hela dagen och ba nu kom det och sen är det någon med sånt fruktansvärt tråkigt liv som lägger upp fakeavsnitt? jahaja. vem orkar ens?
nu har jag det iaf och jag är supernöjd. tobias tycker jag är osocial så måste nog gå nu. puss
tänk för att när jag tältar sover jag inte oskönt!
btw kamran är tard ska lägga upp bild på naglarna imorgon.

Kommentarer
Postat av: gjmkg

missar ju själva grejen med camping

2011-10-08 @ 19:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0