logga ut

hmm, idag är det bara jag och jögge hemma, men baby slutar ju smygtidigt så det är najs. ikväll ska vi dra och fiska med oskar i gamdegersjön. blir som spännande. men om det regnar tror jag iaf att jag skippar ser om dom åker iallafall.
sen har man sovit dåligt nu ett par nätter pga gerbilhelvetena, det började med att tobias sa att han tyckte dom levde om (jag har innan inte lagt märke till det) så nu är det enda jag tänker på hur mycket dom låter, dom kan gräva i plasten i flera timmar!!! man tycker dom borde märka att det inte leder någonstans!?
jaja, har börjat bära in dom i garderoben nu...
nä nu ska jag spela farkle och se på desperate!!!
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0