kulturnatta

såå ikväll är det kulturnatta, sådär supermysigt typ.
igår så fick jag leka med emils hår det var roligt, han låter mig göra nästan precis som jag vill :)
sen spelade vi sonic och åt vattenmelon och såg på big brother,.
nämen det känns faktiskt tråkigt jag vaknar alltid först.. sitter alltid och väntar på att dom ska vakna det suger. var inne hos emil för en stund sen och sen liger han där helt förväntansfull;
____________
- Vad gör du? (emil)
- Ska bara hämta datorn, sov du. (jag)
- Tycker inte du att det känns som en högtid? (supertaggad emil)
- Alltså kulturnatta? (jag)
- JAA det känns nästan som julaftonsmorgon! (supersöt emil)
- Njaa, ska du vakna nu? (lite taggad jag)
- Jag vill men jag orkar inte. (slö emil)
_________________________________
nä nu ska jag gå och försöka igen. om jag ger honom en öl kanske han tar sig upp, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0