the walking dead

tobias och emil ser på äckelprogram och jag spelar oseriösa spel på datorn, perfekt onsdagskväll.
nämen helt seriöst är det nog lite väl äckligt för min del. inälver och blod exakt hela tiden huvva.
nämen spelet jag spelar (spelade) var seriöst hur roligt som helst, vi satt allihopa tillsammans och försökte lista ut alla problem! världens tidsfördriv :) det heter iaf mystery age 2 - the dark priests eller hur det nu kan stavas och går att ladda ner på tankafetast, tar typ en sek att ladda ner och sen är det helt okomplicerat! GE DET EN CHANS! :)
idag gick lilla ida ut skolan så hon är ute och kalasar, vi tar det bara lungt och tar nya tag imorgon. är verkligen hur sugen som helst på att dra på båten eller något. jag och emma bodde ju i princip där för nått år sedan. underbart!
nämen vi får väl se vad som händer. vi kanske träffas
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0