det var helt enkelt inte vår tur

jag och tobias oskar och rickard skulle ut på äventyr igår, äventyret började småokej och jag och tobias satte upp vårt tält i väntan på oskar och rickard. när dom kommer så berättar dom att det tydligen skulle vara ridläger!? just precis där vi var (mitt i natten) så vi får packa ihop vårt tält, GÅ den långa vägen till bilen med ALL packning. vi bestämmer oss iaf för att bege oss till brunnsjön iatället. väl framme är det upptaget i den "bra" stugan så vi beger oss till den fina men inte riktigt lika fina kåtan, då upptäcker vi att oskar och rickard har glömt matpåsen i andra bilen. inte mer sagt så beger vi oss till hössjö för att hämta påsen. sen kommer vi överrens om att mjösjön blir awesome och vi brummar dit. efter att jag nästan svimmat av skräck efter oskars oförsiktiga körning är vi framme. äntligen.
problemet är bara att klockan är miljoner timmar för mycket så vi slocknar efter ca en halvtimme.
men jag klagar inte! trevlig och verkligen oväntad kväll.
.
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0