allting börjar om

sitter och lyssnar på musik. baby skriver i vår "DU OCH JAG BOK" gulligt, nog för att jag var tvungen att tvinga honom men det ska bli sjukt kul att se vad han skriver. mys
______________________________________________________________
en hade jag tänkt mig att se på the horse whisperer. hur underbar som helst. sjukt läge sen jag såg den, ska bli najs. såg att caroline hade komenterat blev hur snopen som helst, :P typ första komentaren på flera år, väldarns så glad jag blev, tack honey!
_____________________________
har ett underbart förhållande

pussar

Kommentarer
Postat av: Caroline

hihi, gillar att kommentera.

+ att jag blev asglad över att du börjat uppdatera igen!

2011-06-14 @ 19:53:30
URL: http://holdmelikeyouheldontolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0