innehåller kornmalt

den morgonpigga r.hedlund var ine alls morgonpigg idag. vaknade alldeles nyss vilket känns otroligt lame. man hinner ju inte med ett enda dugg såna här dagar blä. men får försöka att ta vara på den så gott det går.
om någon undrar ifall jag har blivit dyss så är det inte fallet. tangentbordet är minst sagt fuckat så T och kanske lite andra bokstäver måste jag trcka ner superhårt. men ibland glömmer jag. ja jag är bara människa, hahahahohoguigu
igår var jag och tog hand om skruttungarna på träna. super mys, helst nu vid jul alla tycker det är kul att göra julkort osv. jag älskar att göra julkort. sen älskar jag barn också. dom är så oblyga. en tjej som var där igår undrade ifall jag hade "gjort barn" med min pojkvän än. när jag sa nej såg hon mycket besviken ut.
när jag kom hem pratade jag med tobias och oskar om det, alltså hon gick i tvåan. var man ens medveten om sånt då? tror inte jag var det men då kanske det bara var jag som  var tard. aja lång historia kort så älskar jag att jobba på träna. :)
_______________
varför jag inte pallar updatera längre är för att jag måste sitta på sten. det känns jobbigt.
men lär förhoppningsvis slippa det snart, då är jag back in buisniss (ingen aning om hur det kan stavas)
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0