aladdin

tss, undra ens hur det uttalas?
idag har jag vart och gjort kartläggning på MiROi kalaskul.
nämen efter det var det bara snabba ryck hem eftersom den raraste skulle iväg till vindeln. han håller på att göra vindelsskolan eller vad den nu kan heta fin. det tråkiga är ju dock att han inte kommer hem förrens imorgon på kvällen? tror jag. hoppas han kommer hem snabbt.
helt ärligt är nog det värsta att sova i en stor säng ensam. känns så sjukt konstigt. därför brukar jag lägga upp en hel massa saker där så det känns som om den blir mindre. sen håller jag Sigrid cpnära. det känns bra.
när mamma slutade jobbet begedde vi oss till min farbror och lämnade över en blomma och lite candy. jag fick också en julklapp, men mamma är glädjedödare. hon sa vad det var i innan jag hann öppna. wää.
det var iaf en alladinn (som jag vill stava det) ask. mums.
så tack så mycket
sen är det superjul i mitt och tobias lilla krypin. snöflingor, stjärnor, ljus, julgranskulor, tomtar, undervattenstomtar och så självklart jag själv. om jag år säga det själv ser jag lite ut som en julafton. så det är mysigt. Sigrid är min ren. med extra röd mule... (undrar om det är julplågeri att sätta lite läppstift på hans nos?) nää tror jag skippar det. vill ju inte göra honom ledsen.
tror ju dock jag har tappat bort kamera kabeln... drygt. annars hade ni kunnat få se mig - julaton och alla dekorationer. ska göra en kraftansträning. imorgon blir det stan för att inhandla det sista. och sen uppesittarkväll, jag <3 loket
puss och kram alla och GOD JUL
HAAAAAAAAAAA
kom ju på att man kan ta minneskortet och peta in i datorn! smart tjej
voila.
vill ni veta att jag lägger upp bilder nån annan dag
måste få min sämn, stressig dag imorgon.
godnatt bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0