tralalala jag hatar människor

folk som inte fattr vinkar eller vad det nu heter stör mig så OTROLIGT mycket.
som nu sitter alla därnere och verkligen fårstår inte att vi inte vill ha dem där? om man ringer och frågar om man ska hitta på något sen låter personen inte särskilt intresserad så kan man väl släppa det? inte ta bilen dit och sätta på högsta volymen utanför dörren och hoppas att nån ska komma ut???
sen när ingen öppnar så ställer man sig och plingar tusen gånger på klockan och när dom då öppnar släpps man inte in? OOOOOOOOOJ nu fattar ingen vad jag har skrivit och om jag läser det själv lär jag inte fatta heller men det bjuder jag på, behövde verkligen skriva av mig bara. pjuh..
nä nu ska jag försöka shasa bort alla.. hoppas emil hjälper mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0