tråkigt

sjukt hur tråkigt mitt liv har blivit på senaste tide, sjukt less jag är på att sitta hemma och bara vänta....
idag har jag gjort absolut ingenting , fixat med gerbilerna som jag och baby har köpt och sen har jag bara suttit och kollat på big brother.
kom och tänka på hur det var förut och hur man aldrig är nöjd, jag menar jag saknar tiden innan jag blev tillsammans med tobias. man hade alltid tusen saker att göra och man hade alltid roligt, men grejen är ju att varför man hade roligt osv var ju för att man försökte hitta någon man tycker om och som man kan bli tillsammans med osv. så det jag menar är att man blir aldrig nöjd. för nu har jag egentligen det där livet jag ville ha. men endå sitter jag här och klagar.
egentligen ska jag ta vara på det jag har och vara nöjd. med världens finaste pojkvän och alla fina kompisar. menmen så är det väl med allt. när det är vinter är det för kallt och när det är sommar är det för varmt.
vet egentligen inte vad jag ska skriva om men.
kan berätta att jag fick av emma i födelsedagspresent att fixa naglarna hos bitta, vart supernöjd verkligen!!
det negativa är väl dock att det blir mindre fint med tiden, sitter och försöker få loss dom sista bitarna nu, såg ut lite som en häxa på slutet!
ska kolla om jag hittar några bilder jag kan ladda upp! pussar
_________________________________________________________________________________
RANDOMBILDER MED TEXT!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0