ojdå

hittade inte min kamerakabel igår så kunde inte lägga in några bilder, aja så kan det gå. sitter och väntar på att min baby ska komma hem och sen ser vi vad som händer ikväll. sugen på att festa men pallar inte krogen känns lite överskattat, isånnafall bara sitta och chilla med trevligt folk på typ pipes eller nått. fårse
har fotat lite nu på morgonen och vart på en långpromenad med madonna. om jag hade haft kabeln skulle ni ha fått sett en massa mysbilder, ska leta reda på den nu när tobias kommer hem vi ska städa innan vi hittar på något.
nu har jag iaf rätt dator så jag kan lägga in gamla bilder iaf. pusss!!
____________________________________________________________________________________
här har vi då emil i mohed, i vår väldigt fallfärdiga men mysiga stuga.
bara för att det där är så otroligt roligt och att jag aldrig kommer att bli vuxen
min finaste som jag vill ska komma hem NU!
charmigast i hela sverige?
_______________________________________________________________________
ska ladda upp lite filmer från i somras och lägga in! wiiiieee
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0