godmorgon!

igår vart det bara mys, vi orkade inte dra ut. laddade ner all pirates of the carabbean eller hur det nu stavas och köpte massa onyttiga saker. däremot var båda så trötta så vi orkade inte ens se klart 1an.
BIG BROTHER! jag älskar rodney, men baby hatar honom. hoppas han får stanna kvar, blir seriöst ledsen om patrik får stanna.
vem tycker ni ska få stanna??? :)
_________________________________________________________________________________________
en liten random sak som hände igår var ju att jag och tobias var som vi trodde ensamma hemma igår, och så satt jag och pratade med emil på msn, och han skulle ju då tydligen sova hos ida. sen var det inte så mycket mer med det. men vi satt ju då som ensamma i vårt rum och sen när vi skulle sova skulle jag flytta på våra gerbiler till emils rum. när jag då öppnar dörren ligger emil där helt random och ba hej. jag trodde seriöst jag skulle få en hjärtattack. helt tard är vad han är, jag menar han kunde ju typ ha kommit iin och sagt hej eller nått. aja smyg roligt var det. nu lite bilder igeeeeen :)
PUSSSSS
här har ni bilderna på vårt städa och ostädade rum.,
fint va?
____________________________________
nä nu ska jag ut i solen! HA EN BRA DAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0