tisdag

igår gav vi oss av till havet. hur härligt som helst.
badade för första gången i år så är ganska stolt över mig själv. kallt var det iaf. och det var inte lite. men jag simmade ett simtag och sen upp i solen igen.

sen gick jag och caroline även och kollade på nya båthamnen där dom ska ha sin stora båt.  efter det var vi helt slut så vi gick tillbaka till deras stuga och drack avslagen loka från förra gången vi var där. gott var det inte men kallt.

efter det fick jag reda på att jag var bjuden på middag hemma hos dom i djäkneböle så vi brummade iväg dit.
så vi satte oss på verandan och åt kyckligsallad sen gick vi och chillade i carros söta rum. då kom evelina och vi skulle iväg och fixa iordning det sista på jetbåten. och det leder till vad vi ska göra idag. jag skulle kunna låta er gissa men jag orkar inte.

SNART SKA VI IVÄG OCH ÅKA BÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT, troru jag taggar eller ? eh ja.




aja, ska dra iväg nu! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0