ras cricket

kan inte ens få nog av dom!




igår var vi på bygdegården i hössjö, sjukt trevligt, med bara skönt folk, billgt som fan var det också :)
emma kom till mig och vi satt och chillade med matilda och jerry ett tag innan vi åkte runt i matildas bil, for förbi elin och kent och sa hej. sen när vi kom upp till bygdegården så var det massa folk där som man kände igen, okej det var väl kanske inte direkt folk man vill träffa då man ska dricka men ändå, som en gammal lärare, som jag hatade. en klasskompis föräldrar, och massa mer.
docka hade jag mina bästa
emma
oskar
karro
krillan
sara
rickard.

en kväll som inte kommer att glömmas. nu ska jag fortsätta lyssna på mina små bäbisar, sen arbeta

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0