broken and alone darling -

nu sitter vi här samlade, och micka har nu lämnat det här livet. det är väldigt låg stämning och en del tårar har också kommit fram. nu tröstäter vi chips och dricker cola. ska se taking lives också tydligen men jag känner mig inte sådär jättetaggad, men jag blir nog lite senare kanske.

kan ju berätta lite onödig fakta också, petri är och går under min stol, oskar pratar i telefon, andra oscar liggen och sprattlar med benen i soffan med en morgonrock. tobias har skrivit till mig på msn men jag vägrar kolla vad han har skrivit förrens jag har skrivit klart, så jag stör mig ganska så jätte mycket på att det lyser oranget.

nä nu ska jag sluta vara onödig. ha det bra ikväll. och rest in peace micka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0