We made you

igår blev det oväntad utgång, bara jag och emma, fast det vart självklart inte bara vi utan även andra godningar som vi hittade på vägen. bla. linnea towa nappen mattias som vi jobbade med, och mias killen och sist men absolut inte minst HENRIK EMANUELSSON!

något hur kär man blir. jag orkar inte,

idag har jag och emma vaknat upp (ja det är sant vi vaknade) emma drog till skolan och jag drog ner till stan och träffade karro och oskar. hur mysigt som helst, sen drog vi vidare till rusta. jag köpte faktiskt en matta. ganska ful...
sen drog dom till hössjö och jag träffade emma som hade slutat och vi sitter nu här och bara dör ungefär.

CRACK A BOTTLE.
puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0