the key to my heart

just idag har det mesta handlat om en nyckel.

awesome,

nu ska jag lyssna på futfutfut och äta nudlar, sen se vart alla har tagit vägen eftersom det verkar som att jag är ensam här något konstigt vis, men aja det är chill att bara sitta här med.


jag åkte då in till stan med tard och vi träffade lillebror och tommy, chillin

nu är jag dock så jävla slut att jag vet inte vad. har typ feber med.

och du är sådär lagomt falsk, love it,... not


hmm, vad ska jag skriva mer då? jag har faktiskt ingen aning, är ganska dålig på att blogga tycker jag :)

jag har lagt in tuuuusn nya låtar på mobilen så jag sitter och myser kan jag ju lova, helgen ser vi väl om jag följer med evelina till lycksele och är på den där grejen, minns inte vad det hette men aja, as najs :)



jag ska raka av mig mitt hår. tror jag. ändå oväntat. :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

oväntat gillar vi

2009-01-27 @ 09:05:24
URL: http://holdmelikeyouheldontolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0