teatern

okej idag så var jag faktiskt i tid för en gångs skull, helnöjd.

nu har vi teater och jag vette fan om jag pallar att vi ska spela upp den den,. pinsamt nå djevulskt.

sen fick vi ju höra några noveller. jag och sofia har listat ut vilka som skrev dom, eftersom det ska vara anonymt, bra jobbat tjejer,

mjaa, sen efter skolan ska jag chilla stan med lillebror och emma, tommy också kanske om han inte ger oss dissen och är med nån annan, ska försöka höra med oskar om han ska ner också, länge sen man såg honom,,,

_________________________________________________________

ah iaf så äger den här lektionen. lena är as taggad, mest på sex

och han är jätte arg för han har inte haft sex på 10 dagar, men hon vill inte ge det. tralalalla, hon sjunger väldarns fint, :)

tagga fika och cigg nuråå :)

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0