sjukdag

soffan är sjuk eller lat idag.

och jag har ingen aning om vad jag ska göra ikväll, det är öppet hus och men aja, jag vet inte, kändes otaggat. sen imorgon ska jag till vindeln med evve jocke och lina, vi ska åka pulka :)


och ringde robin igår, fick hasses nummer så ska ringa honom idag, vilket carro så fint påminde mig om :)
den lilla dyngongen har fått sova fram tills nu :] men jag väckte henne ofc


nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra men carro ska hem om ett tag vilket känns otroligt sorgligt....
jag är så jävla ensam här även fast jag har några av dom bästa.. hmmm, aja jag ska sluta gnälla nu,


sen har jag fått tusntals bilder.





ja det finns iaf hur mkt bilder som helst, på i princip allt vi har gjort tillsammans,
och ja, jag saknar alltihopa, jättemycket,
den här dagen kommer suga....


Kommentarer
Postat av: Caroline

men snart är skotern här,

körkortet i helgen, då kör vi!

2009-01-28 @ 10:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0