let there be light !

Hello future goodbye past
Now each breath can be my last
Will I see another dawn?
 Will I be reborn?



jag har egekligen ingen aning om vad jag ska skriva, tycker bara att jag kanske borde göra det, kan ju berätta lite om nyår osv.

det började med att jag och carro gick omkring på stan ett tag på dagen innnan vi tog bussen till haga och andreas, där gjorde vi oss iordning och sen skulle vi hitta någonstans där vi kunde äta. det blev max eftersom det var det enda som var öppet, men ajja jag klagar inte.

sen började vi dricka lite och sen tog vi bussen till eeeeeeeeeeersboda. där var det as skönt och vi hade huuuur kul som helst. sen runt 11 skulle ju allihopa ta bussen till stan och kolla på fyrverkerierna men nejdu, inget sånt för oss, nejnej- aah men vi gick in igen sen vid tolvslaget var allt väääldigt oklart, men jag tror vi hade kul iaf, jag minns att lillebror var as taggad iaf ;)

sen vart det haga och ben larsson. jag tänkte inte skriva mer om det eftersom det egentligen inte är något värt att minnas men man kommer göra iaf.

sen var vi väl hemma vid 6 nångång sen fick vi trängas 4 st i soffan. men det gick nog bra.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


igår var vi i överboda och åkte bil, trevlarns värre. sen chilla hemma hos oscar och lillebror. vi fick ju gomiddag där, sen åt vi kinderägg, mums, jag fick ändå bäst saker, och jag hoppas ni tänker på vad jag har sagt- jag tittar med ett evileye på DIG EMMA!


asch, nu ska jag se på nån mysigfilm i mörkret!

kolla in bilder från nyår på carros bdb!
http://caoin.bilddagboken.se/p/main.html?#0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0