gammal musik är väl också musik eller?

BOOOOOOOOOOORING.

sitter och lyssnar igen massa gammmusik, den är typ serriöst sen 7an. sjukt konstig musiksmak jag hade, det är ändå mysigt att sitta och lyssna på den.

jag var dock ett emo. eller ja typ

skolan börjar snart, på ett sätt känns det skönt, slippa inte veta vad man ska göra, träffa alla igen, jag saknar våran lilla familj.<3

konserter där alla står med armarna i kors.

____________________________________________

sen är jag jävlarns besviken på dig, trodde att vi var kompisar. men är det så du vill ha det så ska du få ha det så, kommer inte höra av mig något mera, är bara så trött på allt det här. nu är allt upp till dig.


Ett liv utan dig, jag vill inte tänka tanken.
Att förlora dig min vän är som att kapa ena handen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0