hungrig..

satan så äcklig dag. först typ korv med korv och korv sen middag har jag ingen aning om vad det är.. jag har ju iaf min nudlar, som jag verkligen älskar sådär otrooligt mycket, jag vill egentligen bara kräkas.

nu sitter jag iaf på idrotten, vi ska göra en träningsdagbok och skriva in hur mkt vi sover och är med kompisar varje dag, det suger,. men mer chill än vanlig idrott iaf. slutar om ca 4 min, awesome

ikväll vet jag inte alls vad som händer, stan? eller så kanske man bara ligger inne på rummet och låsas att man är en såndär iglekott utan taggar?

nä nu vet jag inte vad jag skriver längre.

på fredag blir det öb klippan, krister fyller 18 år, grattis i förskott kan man ju säga

och sen är jag trött. och hungrig. och jag har en tung väska :)



________________________________________________________________
 
igår åt vi middag på balder, jag caroline tommy och tobias, hur mysigt som helst, men mätt var man iaf...
tänk om jag hade en liten liten  apa, ompaompa fralleralleraaaa :)



nu ska jag dra , puspuss 

tony är speciell .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0