tillbaka upp och över.

har klivit upp sådär sjukt tidigt idag för att jag ska slippa stressa, smart av mig.
har redan hunnit gå ut med kisse, simpson var också ute, dom chillade tsm. det var väldarns gulligt.

nu ska jag slappa i några minuter till, sen duscha , pack och sen äta något, sen bär det av in till stan.

går rykten om att emma kände sig ensam igår. inte bra. måste dit nu, fort.

kan ju passa på att berätta att det var nått rejält konstigt med igår.
först börjar det med att en liten flicka kommer på cykel och plingar på.
hej säger jag förvånat.
glad påsk säger hon och ler som en sol
sen sträcker hon fram en teckning på en kyckling
sen försvinner hon igen,.

senare på kvällen pratar jag emma i telefonen,
hon berättar att hon är ensam eftersom zattan ska iväg på påskmiddag.

och jag som trodde att det hade vart påsk redan!?

jaja. nu ska jag göra nått annat ett tag! puss

oj glömde nästan!
vem fan är erik tobias ärlebro?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Va?! Påsk har ju redan varit, nu blir jag fan förvirrad !

2009-04-26 @ 10:06:31
URL: http://jeanetteevakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0