loka smultron med citron.

är precis vad jag dricker just nu.

ikväll blir det bara att ta det lungt här i nyland med mamma och cicht.
dock har jag så väldarns tråkigt just nu så jag vet inte vad.

kan berätta att jag har köpt en katttransportbur.
alla är otroligt intresserade förstår jag.

nä men till nått intressantare,
brännbollsyran! där ska vi minsann vara med. och taggen är ungefär lika med tusen. vi kommer vinna.
det blir att dricka hela dagen och sen på kvällen ska vi hänga på kajen. och det roligaste är ju att eftersom vi kommer att vinna så har vi huuuur mkt pengar som helst! mys som satan
vårat lag består då av;

sofia
emma
frida
astrid
nils
olle
emil
lalla
oskar
och martin.

detta kommer bli så tragiskt lätt, tycker nästan synd om alla andra. fast nae.

iaf om du har någon snällhet i kroppen, skicka ett sms, ring eller vad fan som helst, jag dör härute -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0