igår och idag

igår var jag med emma somvanligt, vi cyklade omkring och var med cichtarna, sen drog vi till tennisplan och träffade jesper, sen åt vi lite och fuckade livet. det vart inte riktigt som vi hade tänkt oss, nisk vart mest ledsen för att det inte blev något eftersom vi hade plattat hans hår, och gjort honom så fin. ah men vi får ta det nån annan kväll :)

lite gay stämning var det men det var najs, sen vofflade vi håret och gick och la oss,

idag är det VALBORG vad är det kanske ni undrar?

Valborg används ofta som förkortning för valborgsmässoafton. Firas speciellt i bl.a. Lund och Uppsala, med mösspåtagning för studenter, forsränning nedför Fyrisån och som avslutning sjungs våren in vid Gunillaklockan vid Uppsala slott kl.21.00.

ja nu vet ni alltså. fast vi brukar ju mest supa och kolla på eld.

jag och emma har också gjort en egen tipsrunda. den blir lite speciell.
vi åker vid 4 och kommer troligtvis in till stan sen och hänger med tard och dom.

nu ska vi iaf sola lite, sen cykla in till stan, sen möte på midgård. trevligt.
ah typ.


ah men puss på gunne som var sötast idag. vi satt på trottoaren och hon cyklade förbi oss, hej skrek jag
gunne vänder sig om och säger oj hej jag kände inte igen dig!

sen när jag och emma kommer in till gunnes rum så berättar hon att det var två tjejer som satt på vägen och rökte som hon låsaades att hon kände igen, dom hade sagt hej osv.

hon är allt bra söt.

ah men vi ses väl troligtvis ikväll!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är ju fan blixten på att uppdatera din blogg :P

2009-05-09 @ 00:56:00
URL: http://saph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0