idag

när vi vaknade imorse så var det varmt, och då menar jag jättevarmt, och stökigt, jättestökigt. usch vad less jagvar. sen gjorde vi oss iordning och gick till mias och åt lite, min mat är ju som slut. men det var ganska värt det inatt, det behövdes. sen följde jag och victor oscar till bussen och vi hade ett väldigt sorgligt avsked och sen gick vi och satte oss på torget. slitna krigare kan jag lova att vi var, sen kom caroline och sken upp hela stan och vi gick och kollade på skor och kläder, mysigt.

efter etttag  var jag och vicce tvungen att gå hem, sen efter vi hade packat ihop allt drog vi till emma, vicce drog hem efter en liten stund och jag och emma gick till konsum, köpte en glass och bara chillade på asfalten. första glassen iår. mys som fan.

sen åkte vi med emmas farmor till flurkmark och var med emmas häst. det var trevligt, jag var ute och gick medans och lyssnade på awesome musik som emma hade snott från sin bror.

när vi sen skulle hem fick vi iden att vi skulle gå. ah asså inte till umeå utan till storvägen. det var jobbigt. och när vi var framme, (helt sjukt trötta) så satte vi oss ner och gjorde vad vi gör bäst. förstörde
så om nån undrar så är det faktiskt jag rebecca hedlund och min kära stridsvana emma larsson som har rivit upp hela vägen. sjukt att det var så lätt att riva loss asfalt. sen var vi med om nyfikna gubbar i fönstren och sen kom andreas och hämtade oss.

nu har vi bara vart hemma ett tag och vi ser på desperate, ser vad som händer ska vi och vi kanske ses ikväll, i nån mörk gränd eller så.

peace, <.>

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Saknar dig!

2009-04-15 @ 01:15:24
URL: http://jeanetteevakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0