få ordning på livet!

idag har jag och emma haft ett seriöst snack om hur vi ska leva våra liv i fortsättningen . och det känns riktigt bra, jag är faktiskt förvånad själv över hur bra det känns.

känns lite tråkigt att vissa av er som vi har listat ut kommer jag inte få träffa alls på ett bra tag, men på ett sätt blir det ju vad man gör det till. men jag tror faktiskt inte att det gör så mkt eftersom det är så pass ytligt.

just nu spelar zattan medvetslös och emma försöker ta av honom alla kläderna och duscha honom det är väldigt roligt att titta på.

och en till sak. applåder till mig och emma som sitter hemma medans alla andra är ute och super.
nä nu ska jag gå och ta en cigg.

puss världen. le

Kommentarer
Postat av: Caroline

bra gjort flickor! :)

2009-04-17 @ 00:29:11
Postat av: Jeanette

Bra gjort gumman! Du fixar det här ju, det går ju som på bättringsvägen! Saknar dig !

2009-04-17 @ 13:19:32
URL: http://jeanetteevakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0