du är den som jag vill ha tjalalalalalala

idag var då planen med våra nya liv att vi skulle kliva upp klockan 9 och sen direkt gå ut och gå.
nu är klockan snart 11 och jag vaknade nyss, emma vägrar kliva upp och petri är sjövild.

resten av dagen är inte alls planerad, förutom stan och ikväll ska vi väl troligtvis sitta här, kanske följer vi med på nån fest, (och nej vi ska inte dricka. fast! kom på att jag har öl hemma, men då blir det ju gratis, så det borde vara ok? äh ska fråga emma sen,)

veckan ser ungefär ut såhär.
på måndag ska jag följa med emma till flurkmark igen,
tisdag blir det forslunda och sola
onsdag stan och köpa nya kläder, (massvis,)
torsdag forslunda sola
helgen är oplanerad.

sen är det ju skolarbetet också.
då jag tänker på det tror jag nog att jag måste plugga ikväll. eller på dagen beror på hur det kommer se ut.
tjänade en tjuga igår btw. tufft va?

äh nu ska jag gå och dryga med emma, men tror jag har en låt som hon verkligen vaknar då hon hör, hah fan vad jag saknar imm jjust nu, det är tragiskt hur roligt vi hade jämt. här ärlåten, lyssna och njut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0