ah tjenare

idag så är det skola, ah oväntat eller hur
och ja jag håller det faktiskt med att jag skulle ta tag i livet, skrev just klart min engelskanovell och sen så har jag inte lagt ut ett öre på alkohol i helgen. jag är helt övertygad om att det kommer bli bra

igår förljde jag med emma till flurkmark och det var sjukt najs, vi var ute och gick med hennes häst och sen när vi kom tillbaka frågade dom om jag ville ta deras andra häst en gång i veckan, ja tack sa jag och nu äger livet.

sen kan jag ju passa på att berätta att jag såg lite av saw V med karro oskar och göran igår, fyfan vad vidrigt, klarade verkligen inte av det så följde med emma istället. vi satt och kollade på lite roligt, mys som fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0