fredag känns som annan dag

nu borde jag sitta här hur lyclig som helst eftersom det är fredag vi slutar halv tolv och jag ska göra något fruktansvärt roligti helgen.

dock känns set inte alls så bra, är lika less och trött som vanligt. försov mig till 20 över 8 så jag missade frukosten, är nu sjukt hungrig. då kände jag bara hur humöret sjönk. sen klav jag då upp och kollade mig i spegeln, katastrof. fräschar upp mig och kollar i garderoben vad man ska ha på sig. där ligger..... teep ingenting..

tar iaf på mig det jag har och går och snor en macka i frysen. nu sitter jag här och är allmänt missnöjd med allt.

igår var det en sån där dag som bara händer i filmer.. igen
det börjar faktiskt kännas som om mitt liv är en film ibland.

börjar med att jag lämnar amanda på staden och tar emmas moppe vidare mot haga.
väl framme hos zattan så sitter vi mest bara och drygar, gör pannkakor osv
sen pratar emma med sin pappa om crosskörning och det bliur riktigt taggat, däremot är vi tvungna att tvätta innnan för dom hade tvättid. vi tvättar och tvättar och tvättar, sen tar vi lillmoppen ner på stan och eftersom inte jag eller emma hade telefoner som gick att ringa med (min är i nyland och emma har inga pengar + att emma inte kan ringa till mobil från hemtelefonen) så gick vi runt och letade efter amnada johanna och jeanette. men där var dom ikket. vi kom tillbaka och emmas pappa kom hem. han säger att det inte blir någon cross och sen pratar dom om en hel del saker som jag ionte ska skriva här. vi bestämmer också att vi ska till legde idag klockan 16.01 eftersom mitt mellan namn är fyrhjuling

vi drar till zattan och ser american history X för 10000000000000 gången, lika bra varje gång, DANNY <3
och sen börjar allt hända,, tårar, hopp kärlek, hårda ord och tröstande,

en kväll man inte glömmer,,,

SEE YA MAN








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0