En ny dator

nu jävlar blev jag glad, kom in i klassrummet och där står tuuusentaaals datorer. tack och bock säger jag bara

oskar ska komma till mig idag, blir sjukt kul

just nu pluggar jag som aldrig förr, hosthost.
växt och djurlivslektion är det och vi har prov på måndag lär ju gå sickt bra

like a virgin yeeeahhhheheehhh

sommmmmmmar vill jag ha. det är bara kärlek

carro kanske det här inte avr mycket till skvaller men jag har inget att skriva så det här blev ett inlägg till dig att läsa igenom, kanske tar typ en minut, men då kan du se det som att jag har fördrivit din tid en liten stund iallafall. puss på er allihopa. och på ett par ficklampor

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha sötis!

2008-09-09 @ 10:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0