är du vid dina sinnensfulla bruk?

jani, fick åka ångtvättbilen hem igårkväll. kom isäng runt tolv.
såg american pie hemma hos zattan.

fick hem sötcykeln också, bara positivt.
jag drömde däremot mardrömmar om min farmor inatt. kanske var det för att jag inte tagit lika bra hand om hennes cykel som jag borde. aja det var ju bara en dröm
nu sitter jag johanna mikaela amanda sofia och lise - marie och ser på top model.

ikväll ska jag serriöst gå isäng tidigt, kanske städa rummet också, börjar se ut som en värsta blllöööhöhöh äckelstället. hatar så det är så där äckligt.

imorgon ska jag hem, på fredag så ska jag verkligen ha det sjukt lungt, sen på lördag ska vi på storfesten. temea fest så får väl kolla vad man har för lakan hemma. hahah måste nog disskutera med emma.

snart ska vi äta lite fika och sen har vi lektion,. det blir nog bra

Kommentarer
Postat av: emma

Men hallå bajsunge! Jag har ju inte frågat om vi får komma än juu. :P

Du är min mamma, kom och mata mig.

2008-09-11 @ 16:57:32
URL: http://emmalarssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0