Whatever You Like

fyrfan för gårdagen. jag vill bara kräkas. emma hockeyman?

nä jag ska fan inte tänka på det där, gör bara så allt känns värre,
tommy, om du läser det här ska du veta att jag kommer skära ut din tunga i sömnen om du snckar i det här...

NFOIWSEJI , nu till verkligheten

sitter och lyssnar jävel på T.I. - whatever you like
as bra låt bara så alla vet
sen för dom som taggar musik så är ju in the ayer bästa någonsin :)

jag skulle vilja göra tuuusen saker nu men kan bara gå och lägga mig typ. evelina ska komma till mig imorgon jag taggar jääävel :)

dock måste jag kliva upp mitt i natten men det bju vi på :)
pojkarna ska lana ikväll M.O.G.E.T är det enda jag säger.

nä nu ska jag lägga in lite bider som visar hur det känns precis just nu. och mer.


Du är 86% ond!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0