underbart

jaa, sen finns det ju en kille som bju på allt, skulle säkert få en tusenlapp om jag fråga,,,

dock ska jag och sofia få en limpa av honom. fråga han idag, han sa att han skulle kirra idag :)
underbart, tagga utnyttja folk

robban985
idag 13.23 Re: heej sötnooos :]
okej men nu ska jag läsa växt och djur liv hej då ses

Rebeccah
idag 13.22 Re: heej sötnooos :]
okej underbart :)

robban985
idag 13.21 Re: heej sötnooos :]
 okej mm

 Rebeccah
 idag 13.17 Re: heej sötnooos :]
hihi okej det hade vart underbart gullet :)

robban985
idag 13.15 Re: heej sötnooos :]
okej mm jag kan någ testa om jag kan köpa i dag om jag hinner annars gör jag det typ på onsdagen eller torsdagen för att på onsdagen ska jag mjölka här på skolan

Rebeccah
 idag 13.13 Re: heej sötnooos :]
okej hur bra som helst hade det vart :] jag har verkligen inge cigg alls :( du hade vart hur söt som helst om jag hade fått nå pack av dig :]

robban985
idag 13.03 Re: heej sötnooos :]
okej ja ska typ köpa i dag om jag hinner har inga cigg på mig nu men ska dra nu hej då ses lektion börjar nu

Rebeccah
 idag 13.00 heej sötnooos :]
vad gör du? kan inte jag få cigg av dig? du skulle väl köpa en limpa till ida? pussarrrr :]

sen tänkte jag visa hur uuuuuuuuunderbart snygg han är, gaaalet :)

puss på honom (inte)


ja ni som trodde det var martin timell hade då tyvärr fel. det är den andra.. sad moment, inte egentligen


nu har jag sista lektionen , växt och djurliv,

jag och evve ska ut och gå ikväll, vi är duktiga flickor

sen ska vi inte heller prata om igår. pinsamt nått så hejdlöst...

aja konsentrationen är på topp, tagga växter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0