JAG SAKNAR EMMA

emma kom hem nån gång, det är inte ens roligt längree :(

igrå var en mkt oväntad kväll, träffa oskar och malin och hennes kompis, inte illa även fast det inte riktigt vart som vi hade tänkt oss så var det kul att träffa dom, sen fick vi ju en ofrivillig dusch plus motion. älskar verkligen killen som skulle förklara vägen :)

sen när dom drog hem följde jag med oskar till carro en snabbis, trevligttrevlig, sen hem och sova :)
jag är ändå nöjd, det enda som saknas är min emma. och det är mängda..
JAG VILL GÅ PÅ IMM IGEN, SAKNAR DET NÅTT SÅ HEJDLÖST...


kom hem nu emma

nu ska jag antingen sova eller gå på en promenad, hm. vi ser väl


Kommentarer
Postat av: Anonym

Brunhårig, snyggt som fan! <3

2008-11-19 @ 23:34:19
URL: http://jeanetteevakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0