I HAVE A NEW GIRLFRIEND

JAJA SLUTA TJATA

take a look at my girlfriend

Idag så när vi kom till skolan så var det en lapp där framme och det stog att vi var bäst osv (som ni alla redan visste) aja om inte alla fattar var det i klassrummmet. vi fick också en stor skål med godis som dom skickade runt. sen var det ju en jävla massa kvar. sen när jag och soffan sitter och chillar i klassrummet ser vi att skålen står helt tom på angelics bänk. och hon har alltså smällt i sig allt godis själv,

vi är som sagt cranky biatches idag så vi tog skålen och skrev på baksidan exakt vad vi tyckte och la den på hennes bänk, och som angelca är i vanliga fall kommer vi säkert få höra henne grina idag. jag hoppas hon förstår vad hon har gjort..

till något viktigare så ska jag städa ikväll, mycket viktigt, jag har tänk att alla får hitta på ett straff till mig, det är fria förslag. det är bara att ringa, smsa eller helt enkelt säga det rätt ut.

nu ska jag och sofia undersöka en kuk, och kanske en fitta med, jag taggar jääävel

pusspuss



jag vet jag har blivit emo, men det är chill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0