emma larsson is here

ja igår efter skolan följde jag med soffan till stan, vi chillade och åkte hem typ dirren, men dock träffade jag oskar, han följdemed mig tillbaka.

på bussen ringde kärleken och sa att hon skulle besöka mig, :)
vi kom till elevhemmet och åt tacopaj och sen så bar det av till ica maxi, där shoppades det jävel, hur najs som helst, nu är jag blondare och blev av med skabbet där bak.

sen hämtade vi upp emmisch på vägen hem, och sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde hela natten, men den vart det promenad till stan där runt 1.

sen gick vi isäng och dissade alla väckningsförsök
nu sitter jag på datakunskapen och gör abolut ingenting,

seen har vi mentorstid, då ska lyssna på då lena skriker.

nu lite random pics

eller nej, jag orkar inte bju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0