vecka 11

den här veckan har vart ensam nanting, har drygat med daniel och robert hela veckan, eftersom min kära stridskamrat emma har legat hemma med trasigt ben.

hur som helst så på fredagen var det ju tänkt fest men det vart inget av så vi drog till dryg ug och då ringer sötemil och säger att han och thomas ska cykla till kasamark, från hörnefors, det är typ 2,5 mil. jag tror inte han är serriös men det visar sej att det är han visst och han kommer där, söt som fan
hinner träffas i typ en halvtimme sen ska vi hem, men kalleolas bil startar inte så jag och jess åker omkring i kasamark och tigger startkablar. as kul vi skrattade sönder. haha as kul kan jag lova.

sen lördag till hörnefors, träffa emil och daniel en stund. fet festen man missa i hössjö, albins pappa fyller 40 med gratis allt, hmm lite less man blev... alla var ju där :(

söndag rida tina och obbe, bara spännande, ingen ville lyda mej och herregud vad man fick jobba, rida igen idag.. as kul :]
sen komme emil på kvällen chilla festival hos matilda :)
sen hem och sova


ikväll ska jag rida upp till nolia, as spännande, fast jag tror jag skiter i obbe
jävla fittkärringen igår, kan ju inte rida slut på honom, helt blöt av svett. stackars häst.. huvva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0