what you wear changes how you feel

i brist på rubrik fick jag ta en libress reklam. yey fantasin flödar.

nu ska jag duscha och göra lite lunch innan malin kommer och besöker mig, däremot så skulle jag vilja att oskar kom förbi ett tag. är lite sugen på att höra lite skvaller.

inatt när jag låg och sussade så sött så ringde det. storvinst, not
det var simon från hörnefors, han var antagligen med dexarn, en aning jobbigt är att jag "pratade" med dom ganska länge, utan att ha något minne av det. det ser jag nämligen på mobiel, 3 ggr ringde dom och vi pratade ett antal minuter. pinsamt, antar att jag låg och snarkade i luren eller något. jaja jag ska ringa och prata med dom idag och höra vad som sas


sen vill jag berätta om två rappare som är otroligt bra. Daniel Svensson "intim"/"Dase" och Christoffer "bullen"/"B-steel"
Daniel har bott i hörnefors, och är roberts låtsas bror, han flyttade till stockholm och har blivit riktigt känd nu faktiskt, gör sjukt bra musik.
sen är det ju Bullen som jag inte vet ett skit om förutom att han gör sjukt bra musik och är kompis med daniel.
nu ni som har lite tid över tycker jag verkligen ska lyssna på deras musik.

http://www.fv-productions.org/
lyssna också på attityd tagteam 2008 kvalbidrag, hur bra som helst
däremot blir jag irriterad på bullen osv, för dom kicka ut danne för han mixade åt buckshots. aja

http://www.myspace.com/IntimSwe


DANIEL SVENSSON


BULLENBRE





Kommentarer
Postat av: malin eeeehhh

I LIKE THE BULLE! =*

2008-08-12 @ 21:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0