skaru ha skjuts elleee?

nu ska dom snart komma och hämta mig, söta som få!

jag taggar järnet, husvagn, massa prat, bada, båt, fluga osv :)
hur gulliga som helst, jag ska sova där, där fick ni HAH'
jag ringer dig i morgon oskar

däremot hoppas jag verkligen att det löser sig med staden imorgon. måste verkligen in om det ska bli något kuligt i helgen, vilket jag verkligen var taggad på. har inte hänt något särskilt här ute på evigheter känns det som

jag och min mamma kommer verkligen inte överens. en sak är vi överens om och det är just det, att vi inte kommer överens. hon tyckte nästan att det hade vart bättre om jag fick en egen lägenhet så vi fick vara ifrån varandra. och jag vet att alla som läser det här tänker, fyfan vad najs så skulle man vilja ha det. men det är ärligt talat skit jobbigt. att ens mamma tycker man är så jobbig att dom inte vill ha en. och så jobbig tycker jag verkligen inte att jag är. hmm vet inte vad jag ska göra. får bli ett senare problem.

mjo nu ska jag gå ut och vänta på min skjuts, asa gulligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0