prata serriöst

jag och tommy sitter och pratar serriöst på msn,

blir ju besviken på er killar, så jävla dålig stil. huvva

lyssnar även på the knack my sharona och äter nektariner, är sjukt beronede

- är man kär så är man! säger: man blir beronede av nektariner. bara så du vet. det är en drog. börja aldrig
Tommy säger: hahaha äru seriös
- är man kär så är man! säger: ja. helt och hållet
Tommy säger: hhahaha ofta nektariner


killen är etta på topp tio listan för tillfället!


undrar vad man ska göra en dag som denna. inga pinnar idag ehller. hur jobbigt som helst känns det. men inte mycket att göra åt saken förrens man har fått tag i pengar, eller ett par riktiga stövlar.

och andreas ska ge mig 38 kr äre sagt. om jag får det så tar jag banne mig cykeln in till stan. men det får ju tydligen inte för att han är fattig, jo tjena



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0