nu ska ni få höra

nu ska jag reda ut det här med flytten en gång för alla. om ni är intresserade.

som ni kanske har läst tidigare så kommer jag och min mamma inte överens, så flyttning kändes som en smart grej att göra. och eftersom jag ska gå på forslunda, hmm, yey så ska jag bo där (om det finns rum ledigt) på veckorna. så jag kommer fortfarande kunna vara hemma på helgerna och vara med er allihopa.

jag får ha en som sover över 4ggr i månaden, alltså typ 1 gång i veckan, vilket jag tycker är helt ok.
däremot vill jag verkligen se hur rummet ser ut. det är ju lite läskigt att flytta någonstans där man inte vet hur det ser ut och så. det kan ju vara hur skabb som helst, kändes lite otaggat. aja

jag är faktiskt sjukt taggad, slippa bussresor mamma osv. så det är bara att ni kommer och hälsar på mig. jag bju på rum :)

pussar på er allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0