lite orolig sådär

då andreas är oseriös vet jag oftast inte om han är det eller om han är helt serriös.
just nu händer en sådan sak.

- är man kär så är man! säger: jag är trött på att vara i det här huset.
CP! säger: kom hit och knulla då
- är man kär så är man! säger: om du kommer och hämtar mig
CP! säger: hahaha
CP! säger: cykla
CP! säger: mats kommer istället
- är man kär så är man! säger: haha va?
CP! säger: mats kommer dit och knullar dig
- är man kär så är man! säger: är det han i en annan del av köping?
CP! säger: ja de är han
- är man kär så är man! säger: men han är så stooor
CP! säger: ochgrooooov
- är man kär så är man! säger: satan så skönt
- är man kär så är man! säger: nämen jag vill ha cigaretter
CP! säger: du får cigg om du ligger med mig / mats
- är man kär så är man! säger: jaddå, jag är ju en cigaretthora
CP! säger: jepp jag menar ju de
- är man kär så är man! säger: kom och hämta mig då
CP! säger: han är påväg
- är man kär så är man! säger: jamne han vet ju inte vart jag bot (här är det panik i mitt huvud. rädd på riktigt)
- är man kär så är man! säger: bor*
CP! säger: jora de har vi kollat upp (svimmar)


ikväll ska jag och caroline bada, jag är heltaggad
däremot ska jag cykla till hössjö innan. inte så värst jobbigt men det regnar så lite drygt blir det nog allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0