FOTO; CAROLINE

ja nu ska ni få höra gott folk. började med att carro ringde mig på torsdagskvällen och funderade om vi skulle hitta på något, självklart. vi hade sjukt roligt och ringde till ett antal personer och ja hade allmäntskitkul



sen nästa morgon hade vi listat ut att det skulle bli sjukt stressigt med allt vi skulle hinna med så vi klev upp redan klockan 8/9 för att hinna med, carro klippte mig lugg, tack gumman

 

sen när hennes pappa vaknade så skulle vi ut och åka båt. helt taggat men sjukt stressigt



när vi kom tillbaka till stugan åt vi en snabb lunch innan gerd skjutsade hem mig. carro kom precis efter. då bar det av till ersboda, där andreas har sitt hus. där blev det sitta hammock och steka jävel i solen, sjukt varmt



sen grillade vi till middag med stugrannarna i sörmjöle, trevligt trevligt, dom blandade ihop mig och caroline och det blev riktigt pinsamt vid ett tillfälle. sen hem till mig och hämta packning, sjukt mkt faktiskt. på moppen till hössjö där tommy och tobias väntade. upp för den krångligaste guppigaste vägen ever, och sen försöka hitt till grillstugan. ingen visste vägen. men med pauser funkar allt!

 

sen kom det ju till tältet. ingen visste hur man skulle sätta upp det så det tog sin lilla tid. vart kanske inte vackert men det vart byggt med kärlek.



då tältet var uppbuggt fick vi börja dricka var det bestämt, och drack gjorde vi.



sen kom oskar malin markus och matilda



då knuffade markus tommy så han fick ett sår



sen kan jag ju lova att det posades en hel del.



det var en mysig kväll på hössjöberget. dagen efter/idag ska vi däremot inte prata om. tack och hej.


Kommentarer
Postat av: Caroline

haha, tältning, sjuukt överskattat.

2008-07-26 @ 14:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0