shake that ass bitch

åh idag är det fredag och jag vete fan om det blir bra me dhelg den här vecka, skoterkurs är bara pinsamt,

igår skulle mina kära vänner emma och oscar vänta med mig utanför skoterkursen, oscar hade just fått låten "shake that ass bitch" och självklart skulle han lyssna på den;)
ojoj, då vart det lite pinsamt för mig eftersom alla visste att jag var med dom osvosv:D
senare hör men, "är ni bögar?" och "matilda har blivit bonde"

jag ville bara dööööö
aja det var bara i typ en timme så sen bar det av till midgård, fin skola fast man lärde sej väl inget nytt från studiebesöket förrutom vart man kan röka och att det finns ett prgram som heter priv, och att det var chill. hmmm, vad ska jag välja till gymnasiet? aja, måste tänka ut det riktigt snabbt eftersom man ska välja om typ om några dagar

undar när emmich kommer klockan börjar närma sig nio och inget phonecall eller nått livstecken från henne.
maybee haga ikväll och sen ug... hmmm, it depends

köpte en tröja igår, eller gullungen köpte den:)

nu lite old pics



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0