radio/video

mjaha, IQ testet var ju as svårt, gjorde inte ens klart det men smart är jag aillafall tycker bara det är onödigt med att man ska kunna komma ihåg massa konstiga siffror osv.

ikväll blir det mys med girlsen. vi ska kolla film och ha det götta

fest i helgen med evve, men jag vågar nog inte dra dit själv. kan bli lite drygt. emmisch sviker mig ju och drar till fjällen...

dagen idag var ju lite smygoväntad, (fast egentligen inte, vi hade bestämt det igår) aja
hanna skulle träffa dendär, och inget blev som tänkt. men om vi har tur löser det sig.
kul att man träffar henne oftare btw, :) imorgon ska hon komma och besöka oss på imm, det gillar vi skrapt

på idrotten idag vart det bilfärd till motorgården, "jätte"intressant

THE LOVE GROUP SPLITTARS PÅ FREDAG, DAVID SKA PÅ KONSERT OCH EMMA SKA TILL FJÄLLEN KAVR BLIR JAG OCH VICTOR LÄR JU VARA SJUK, DET FINNS INTE! :(

mjaaaah, nu komme moder hem så ska ner och vara social innan jag beger mig till matilda, jag ser nog allt vad hon håller på med... det är djävulsk kul att jag typ ser vad hon gör hemma hos sig från min lilla datorstol. nu tittar alla åt vänster! hejsan

tror hon har på sig sin dunjacka om jag nu ser rätt :O

fan nu har jag dyngmyttat, fast ni vet inte om vad.... bara några få..... DU ÄR EN TJYV


image123 

image124

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0