she is a little bit dangerous.

the eyes of a lover.

på lördag blir det julmarknad, frågan är bara vad som händer på luciavakan.
sen hoppas jag tommy inte är så upptagen som han säger, pallar inte sitta här själv på lördag,
kommer typ sitta och prata med mig själv, bli galen och sedan till slut dö.

klockan sex ska vi julbaka, hur mys som helst, :]

satt och funderade på om man kanske ska ta och köpa ett djur, men isf vilket? jag ska kolla runt lite nu innan vi ska gå ner. ska höra med evve eller nån om vi ska köpa likadana, aja

sen har jag snackat med gunne och rektorn idag, jag har deras stöd så fuck dom andra. siii det ut som om jag bryyy mig? nej, faktiskt inte,

kan ju beskriva vad som står på mitt skrivbord just nu för den som är intresserad. och jag vet att alla är det fast dom inte vill erkänna det. tex

en brännvinsflaska med lila grus i,
i vasen står 2 rosor och en lila blomma
sen två baotabestick sked, gaffel
tre ljus
en julbock (kåt som fan)
ett foto
schampoo balsam och duschcreme
en radio
två högtalare
en dator
en julduk
skolkatalogen
en påse
en tom burk
solglasögon

ah senteep inge mer,

sen finns det ju en bra låt med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0