nu närmar det sig jul

mjani idag har vi haft dyngskola som vanligt, men det gick ändå hyffsat snabbt idag.

ikväll ska jag göra något som jag verkligen har tänkt göra läge, nämligen gå och lägga mig tidigt :)
får väl se hur det går men jag ska verkligen anstränga mig, jag ska även sooola :) mysmys



jag är verkligen taggad på julafton, undrar bara vad som kommer hända med allt. om man nu har någonstans att fira i år?
jag har haft ett långt snack med carro idag, sköööönt,
vi har även börjat snacka nypr, vi vill inte att det ska bli som förra året då vi stressade sönder över nån stans att vara först eftersom att klippan fick ju inte hyra. sen så vare ju dte med drickat. fast det slutade ju ändå riktigt bra, brukar ju oftast bli så men det hade vart najs att ha planerat för en gångs skull :)


vad ska jag mer berätta? hmmm.....
jo, jag måste påminna mig själv att jag ska plocka undan allt mitt julpynt innan imorgon och städa så det är najs då man kommer tillbaka efter lovet :)

VEM HAR BOLLEN?

ROGER (OCH TONY) OUT

btw lite pics från nyår förra året





ja jag vill att det ska bli lika lyckat, fast planerat



Kommentarer
Postat av: Jeanette Karlsson

Hon i rött är fett snygg alltså!

2008-12-17 @ 16:03:06
URL: http://jeanetteevakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0