fix you

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you


ja idag har jag och emma vart på sjukhuset och busat, busiga som vi är så vart buset till ingenting.
sen så har vi bara vart allmänt uttråkade.

sen är Du väldigt arg och jag vet att du har sagt varför men jag förstår ändå inte. men aja vill du inte ska du väll inte behöva då, men jag tycker att det är jävligt konstigt att vi bara duger ibland, när du har lust osv. aja orkar inte.

nu taggas nyår till tusen då allt är kirrat! huvva vad mysigt :)
EHEHEHHEHE

ska kölla om jag har några bilder å bju på


okej det är tänkt att det ska stå hej där bara så ingen missuppfattar
(andreas mat)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0